ПРЕС-ЦЕНТР

Укрзалізниця закупила 14,7 тис. тонн оливи та мастил

Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» 9 березня провела 8 тендерів на закупівлю олив та мастил обсягом 14,7 тис. тонн на загальну суму 473,8 млн грн. Переможцями торгів стали три компанії: ТОВ «ВОГ АЕРО ДЖЕТ»,ТОВ «Міроіл» та «Август Пром».

Зазначений обсяг олив та мастил – це річна потреба ПАТ «Укрзалізниця». Найближчим часом із компаніями-переможницями будуть укладені контракти на постачання продукції. 

Укрзалізниця продовжує підтримувати стабільний запас дизпального

Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» уклала три договори з нафтотрейдером ТОВ «Трейд Коммодіті» на постачання дизельного пального загальним об’ємом 125 тис. тонн, а також один контракт із ПП «ОККО-Бізнес Контракт» на 10 тис. тонн. Компанії перемогли в тендерах залізничного перевізника, які відбулися в системі публічних закупівель ProZorro6 та 8 лютого 2017 року відповідно.

Два контракти з ТОВ «Трейд Коммодіті» були укладені 24 лютого: один на постачання 25 тис. тонн дизпального, вартістю 555,9 млн грн, інший – 50 тис. тонн пального вартістю 1,1 млрд грн. 27 лютого сторони підписали третій контракт на 50 тис. тонн вартістю 1,1 млрд грн. 28 лютого був укладений контракт з ПП «Окко-Бізнес Контракт» на постачання 10 тис. тонн загальною вартістю 198 млн грн.

Сьогодні ПАТ «Укрзалізниця» сформувала та продовжує підтримувати стабільний запас дизпального. Так, у резерві знаходиться майже 12 тисяч тонн дизпального, цей запас у разі необхідності зможе забезпечити перевезення впродовж майже двох тижнів. Також компанія має 12,5 тисяч пального для оперативної роботи.

Нафтотрейдери відвантажать зазначені об’єми дизпального для потреб регіональних філій Укрзалізниці протягом 2017 року. Це забезпечить здійснення пасажирських та вантажних перевезень більш ніж на чотири місяці.

Відвантаження перших 5 тис. тонн дизпального марки Євро-5 за контрактом з ТОВ «Трейд Коммодіті» розпочалося 2 березня. Вартість однієї тисячі тонн складає 22 188 грн (18,3 грн/л). За даними ДП «Держзовнішінформ» (станом на 27 лютого 2017 року) розрахунковий рівень оптових цін на умовах постачання FCA, з урахуванням ПДВ та відтермінуванням платежу 5 банківських днів з моменту постачання, складає 22 890 – 23 180 грн/т.

Раніше, у 2017 році, Укрзалізниця вже уклала 5 контрактів на поставку дизпального з іншим нафтотрейдером – ТОВ «ВОГ АЕРО ДЖЕТ», 4 контракти вже виконані. Стабільні відвантаження товару за цінами, що значно нижче середньоринкових, дозволили Укрзалізниці розпочати формування запасу пального. На сьогоднішній день загальні об’єми пального на залізниці (резерв та оперативні потреби) здатні забезпечити роботу галузі майже на місяць.

1 березня на 51 – му році пішла із життя наша колега Світлана Миколаївна Ященко

1 березня на 51 – му році пішла із життя наша колега Світлана Миколаївна Ященко. Майже всі роки своєї трудової діяльності Світлана присвятила роботі на залізниці. Понад 28 років працювала в системі матеріально-технічного забезпечення залізничного транспорту, займаючись питаннями закупівлі кабельно-провідникової продукції.

У пам’яті своїх колег з філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Світлана назавжди залишиться щирою, енергійною, добропорядною та чуйною людиною.

ПАТ «Укрзалізниця» висловлює глибокі співчуття рідним та близьким Світлани Миколаївни.

 

 

Світла пам’ять…

Суд визнав законним конкурс Укрзалізниці з відбору організатора з реалізації металобрухту

21 лютого 2017 року Господарський суд м. Києва виніс рішення в справі №910/411/17, яким повністю відмовив ДП «СЕТАМ» у задоволенні позовних вимог до ПАТ «Укрзалізниця» щодо визнання недійсним результатів відритого відбору організатора електронних торгів з реалізації брухту чорних, кольорових металів і сплавів підприємства. У жовтні 2016 року Укрзалізниця визначила переможцем цього конкурсу ТОВ «ТАБ ЮА». Рішення суду повністю підтвердило законність та правомірність проведеної процедури.

ПАТ «Укрзалізниця» в серпні 2016 року розпочало процедуру обрання електронного майданчика для проведення аукціонів з реалізації металобрухту філією «Центр забезпечення виробництва», регіональними філіями та філіями ПАТ «Укрзалізниця». Оголошення про конкурс, критерії відбору та вимоги були оприлюднені на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця» та у ЗМІ. Участь у конкурсі взяло вісім компаній. У результаті розгляду їх пропозицій найбільш прийнятною була визначена пропозиція ТОВ «ТАБ ЮА». Проте інший учасник конкурсу – ДП «СЕТАМ», не визнавши результатів конкурсу, 29 грудня 2016 року подав позовну заяву до Господарського суду м. Києва з метою скасування рішення та проведення нового конкурсу.

На думку ДП «СЕТАМ», Укрзалізниця під час проведення конкурсу порушила його право на добросовісну конкуренцію та вчинила дискримінаційні дії. Але це звинувачення ДП «СЕТАМ» у дискримінації є безпідставним, оскільки Укрзалізниця встановила однакові критерії відбору для всіх потенційних організаторів електронних торгів, перелік яких містився в оголошенні про проведення конкурсу. При відборі переможця кожний критерій важливий і визначальний. Крім того, текст оголошення містив контакти відповідальних осіб компанії для надання довідок учасникам. А вибір найбільш прийнятної пропозиції здійснювався на підставі комплексного підходу з урахуванням дотримання учасниками відбору всіх заявлених Укрзалізницею вимог, якості представлених концепцій металобрухту, що забезпечить найбільш комфортні умови для участі користувачів в аукціоні з найнижчим відсотком винагороди організатору.

Пропозиція ДП «СЕТАМ» в частині розміру винагороди за проведення електронного аукціону була вдвічі дорожчою, ніж пропозиція ТОВ «ТАБ ЮА». Важливо зазначити, що винагороду організатору сплачує компанія-переможець аукціону, тобто жодних витрат Укрзалізниця не несе.

Отже, всі позовні вимоги ДП «СЕТАМ» були визнані такими, що не підлягають задоволенню.

Наразі на електронному майданчику ТОВ «ТАБ ЮА» вже успішно відбулися три аукціони з реалізації металобрухту.

Публічна істерія навколо постачання дизпального Укрзалізниці – це протидія збільшенню його запасів та незалежності від постачальників, – Войцех Балчун

ПАТ «Укрзалізниця» системно збільшує запаси дизельного пального для здійснення пасажирських та вантажних перевезень територією країни. Станом на 14 лютого 2017 року обсягів накопиченого нафтопродукту вистачить уже на 20 діб сталої роботи залізничної галузі. 

За словами голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцеха Балчуна, саме створення значного резерву дизпального дозволить компанії стабільно працювати та уникнути ситуацій, коли постачальники необґрунтовано диктують свої умови при закупівлі продукції. «Інформаційна істерія, нападки політиків на Укрзалізницю викликані саме намаганням компанії сформувати запас пального, достатній, щоб уникнути шантажу постачальників», - зауважив Войцех Балчун.

Як зазначивначальник філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Віталій Цвігун, такий вагомий обсяг пального – 20 діб – сформовано вперше за тривалий період. «У планах компанії сформувати щонайменше місячний резерв, а в подальшому збільшити запас дизпального до 40 діб. Йдемо до цієї мети, зберігаємо позитивну динаміку накопичення ресурсу», - заявив начальник філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Віталій Цвігун. 

Він зауважив, що Укрзалізниця провела 9 тендерів на закупівлю дизпального. За їх результатами укладено п’ять договорів постачання, а переможцям чотирьох інших тендерів направлено повідомлення про намір укласти з ними договори. У разі укладання всіх договорів Укрзалізниця матиме трьох постачальника дизпального. Загальний об’єм поставки – близько 200 тисяч тонн. Вартість однієї тонни пального за контрактом, за яким наразі відбувається відвантаження, становить 22 663 грн – це нижче середньоринкової ціни.

За словами директора з економіки та фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрія Рязанцева, достатній залишок грошових коштів на рахунках підприємства дозволяє нарощувати обсяги запасів пального та всіх необхідних матеріалів для забезпечення безперебійного руху пасажирських і вантажних поїздів.

Збільшення запасів дизпального Укрзалізниці супроводжується низкою публікацій у ЗМІ, заявами депутатів та експертів, що мають замовний характер та спрямовані на перешкоджання процесу відновлення підприємством стратегічного запасу пального. Такі дії окремих осіб ставлять під загрозу стабільну роботу державного перевізника, безпеку держави в цілому та завдають шкоду іміджу компанії та діловій репутації її співробітників. 

 

Укрзалізниця має намір укласти договір з Окко на поставку 10 тисяч тонн дизпального

8 лютого 2017 року відбувся аукціон на закупівлю 10 тисяч тонн дизельного пального для потреб ПАТ «Укрзалізниця» в системі ProZorro. Перемогла компанія ПП «Окко Бізнес-Контракт» з пропозицією 19 788 грн/т. Організатор тендеру – філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» – вже направила переможцю повідомлення про намір укласти договір.

Загалом у цьому аукціоні взяли участь три компанії. Інші чотири учасники були дискваліфіковані рішенням тендерного комітету філії, а також Антимонопольним комітетом через невідповідність поданих ними пропозицій встановленим вимогам.

Ця процедура закупівлі була оголошена ще в минулому році, а саме 2 листопада. Проте у зв’язку з розглядом скарг компаній-учасників в АМКУ строки аукціону були відтерміновані та припали на початок лютого 2017 року.

Вартість, яку запропонував переможець, не враховує акцизний збір, який з 1 січня поточного року становить орієнтовно 1880 грн/т (залежно від курсу валюти в день розрахунку).

За даними ДП «Держзовнішінформ» (станом на 7 лютого 2017 року) розрахунковий рівень оптових цін на умовах постачання FCA, з урахуванням ПДВ та відтермінуванням платежу 5 банківських днів з моменту постачання, складає 23 080-23 700 грн/т. Корегування вартості закупівлі та наближення її до ринкового рівня може відбуватися відповідно до чинного законодавства про публічні закупівлі.

Нагадаємо, це вже дев’ятий тендер на закупівлю дизпального для забезпечення пасажирських та вантажних перевезень Укрзалізниці у 2017 році, перемогу в яких здобули три різні компанії. З однією договори вже підписані, відбуваються поставки пального, з двома іншими – на етапі підписання. Станом на 9 лютого Укрзалізниця накопичила запас пального на 20 днів стабільної роботи, об’єми будуть і надалі збільшуватися.

Вхід для постачальників

ПРЕС-ЦЕНТР. НОВИНИ

Контакти

Філія "Центр забезпечення івиробництва" ПАТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ"

  • Адреса: м.Київ - 03049, Україна
  • Повітрофлотський проспект, 11/15
  • Тел: +38 (044) 465-08-90
  • Факс: +38 (044) 245-47-09

Ви тут: ПРО КОМПАНІЮ ПРЕС-ЦЕНТР